Klantenservice


 

Veilig en eenvoudig bestellen bij Gentleman's House

Bestellen kan heel gemakkelijk. Hieronder beschrijven we de verschillende stappen die je doorloopt wanneer je bij Gentleman's House bestelt.

Voor zakelijke bestellingen neem contact op via de mail info@gentlemanshouse.nl

  1. Winkelwagen

Alle artikelen die je bestelt komen in de winkelwagen terecht. Bij iedere bestelling is het belangrijk om te controleren of de artikelen en aantallen correct zijn.

  1. Prijzen

Alle prijzen zijn in euro (€) en inclusief btw.

  1. Adresgegevens

Hierin worden je gegevens gevraagd. Er is onderscheid gemaakt tussen besteladres en afleveradres. Indien deze hetzelfde zijn hoef je alleen je gegevens in het veld 'besteladres' in te vullen. Indien je er voor kiest om de bestelling op een ander adres te laten bezorgen kun je dit ook hier aangeven.

  1. Betaalwijze

Je kunt kiezen uit iDeal, Bankoverschrijving en betalen tijdens afhalen.

  1. Besteloverzicht

Hierna zie je een overzicht van de te plaatsen bestelling. Controleer nogmaals of deze correct is alvorens je de bestelling voltooit.

  1. Jouw bestelling

Het plaatsen van een bestelling verplicht je tot het verrichten van een betaling. Je ontvangt na de bestelling een e-mail op het door u opgegeven e-mailadres. Daarin vind je nogmaals je bestelling. Wanneer wij je bestelling verwerken ontvang je nogmaals een e-mail met in de bijlage de factuur.

  1. Levertermijn

Service en snelheid staan bij ons hoog in het vaandel. Daarom worden bestellingen die voor 16:00 uur geplaatst zijn, mits voorradig, nog dezelfde (werk)dag verzonden. Normaal gesproken heb je de producten de volgende dag al in huis. Dit kan afwijken in verband met drukte door bijvoorbeeld vakantie of feestdagen.

  1. Verzendkosten

De verzend- en handelingskosten (in euro's) zijn als volgt:

                             Kosten           Gratis  vanaf

Nederland          € 6,75             € 50

België                  € 13,00          € 70

  1. Ophalen bij Gentleman's House

Wanneer je je product(en) liever ophaalt in ons Barbershop Gentleman's House in Velp, dan kan dat. Ons bezoekadres Emmastraat 45 6881SP Velp. Je kunt bij onze zowel contant of met pin afrekenen.

Belangrijk: Geef per e-mail door aan info@gentlemanshouse.nl wanneer je je bestelling op wilt komen halen, dan zorgen wij dat het klaar ligt voor je.

  1. Ruilen of retourneren

Ben je niet geheel tevreden over het product dat je ontvangen hebt? Ruilen of retourneren is bij ons geen probleem. Retourkosten komt voor de rekening van consument.

Voor een goede afhandeling vragen wij je om de volgende zaken in acht te nemen.

  •    Binnen 14 dagen kun je de ontvangen bestelling of delen daarvan aan ons retourneren.
  •     Je dient tijdens deze termijn zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking.
  •     Bij gesealde productenmag het seal niet zijn verbroken.
  •     De artikelen mogen niet zijn gebruikt.
  •     De artikelen dienen in de originele verpakking te zitten
  •     Ook het retourzenden dient indien redelijkerwijs mogelijk te gebeuren in de originele verpakking.

Wanneer je artikelen wilt ruilen of retourneren dien je het formulier voor herroeping volledig ingevuld mee te zenden met de artikelen. Dit formulier kunt u opvragen via de mail info@gentlemanshouse.nl

Mocht je geld retour willen ontvangen, dan dien je op dit formulier je bankgegevens te zetten. We zullen dan zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen het betreffende bedrag terugbetalen. Deze termijn gaat in op het moment dat je de artikelen terugstuurt.

 

De retourzending kun je samen met het herroepingsformulier sturen naar:

Gentleman's House

Emmastraat 45

6881SP Velp

 

KLANTENSERVICE